دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

چگونه برای طراحی سایت بازاریابی کنیم

چگونه برای طراحی سایت بازاریابی کنیم
چگونه برای طراحی سایت بازاریابی کنیم

درخواست بهینه سازی سایت

لطفا تمامی فیلد ها را بادقت پرنمایید

چگونه برای طراحی سایت بازاریابی کنیم

با بهینه سازی وب سایت خود به صفحه اول نتایج گوگل خواهید رسید و سیل عظیمی از بازدیدکنندگان مرتبط به کسب کارتان را دریافت خواهید کرد.

شبانه‌روزی و بی وقفه بودن آن و قابلیت ایجاد تغییرات بصورت به روز باعث شده این نوع بازاریابی به خصوص زمانی که شرکت‌ها از لحاظ منابع مالی با مشکلات مواجه هستند کاملا پر رنگ‌تر می‌شود.

طراحی وب سایت با در نظرگرفتن اصول سئو و بهینه سازی سایت ،رابط کاربری و تجربه کاریری و ایحاد برنامه های مناسب برای دریافت بیشترین بازدیدکننده در وب سایت.

   

سئو تضمینی وب سایت روی کلمه کلیدی خاص مرتبط با کسب وکار خود که باعث ایحاد بازدیدکننده مرتبط با کسب وکار شما می شود

هر عملی که در وب سایت شما انجام شود که باعث پیشرفت سایت شما در گوگل شود را بهینه سازی سایت گویند.با بهینه سازی سایت  (سئو وب سایت) در کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود می توانید به بهترین شکل دیده شویدبا انجام بهینه سازی وب سایت شما می توانید سیل عظیمی از بازدیدکنندگان مرتبط با کسب و کار خود را پیدا کنیدسئو وب سایت باعث می شود که مشتریان به راحتی شما را بیابند و از شما به عنوان یک برند معتبر یاد کننداین روزهای برند های معتبر بجای صرف هزینه های میلیونی برای تبلیغات خود رو به بهینه سازی وب سایت خود آورده اندبهینه سازی سایت باعث می شود برند و وب سایت شما اعتبار بیشتری نسبت به رقبا کسب کنبرای مثال شما با سرچ کلمات بهینه سازی سایت ، بهینه سازی وب ، بهینه سازی وب سایت ، سئو وب سایت و .. به سایت mrsz رسیده ایددر صورتی که این وب سایت پاسخ نیاز شما را بدهد وب سایت دیگری چک نخواهید کرد.اغلب مردم با سرچ کلمه کلیدی خاصی وب سایت های صفحه اول گوگل را چک می کنند حال اگر شما کلمات کلیدی کسب و کار خود را شناسایی کرده اید  با بهینه سازی سایت خود روی آن کلمه به صفحه یک گوگل رسیده اید می توانید به نسب به رقبای خود سهم بیشتری از بازار کار خود را بگیرید       

البنه بعضی از اساتید سئو پنالتی یا جریمه سئو را یک دسته جدا می دانند که البته قسمت جریمه گوگل بخشی در سئو درون صفحه و بخشی دیگر در سئو بیرون صفحه می باشد و چیزی خارج از قسمت ها وجود ندارداین وب سایت که بصورت تخصصی در زمینه بهینه سازی سایت (سئو وب سایت) فعال است جدیدترین مطالب سئو وب سایت و بازاریابی اینترنتی را در قسمت مقالات قرار می دهدبا تماس با ما یا پر کردن فرم سئو وب سایت می توانید پروژه بهینه سازی سایت خود را به ما واگذار نماییدما با انجام صد های پروژه موفق سئو وب سایت می توانیم به صورت تضمینی وب سایت شما را در قله ی گوگل قرار دهیم

در این مطلب آموزش سئو  موارد زیر آموزش داده شده است

کلمه SEO که مخفف کلمات Search Engine Optimization است و در زبان انگلیسی کلماتی که اختصار می شوند باید به صورت جدا گانه تلفظ شود و تلفظ صحیح آن «اس . ای . او» می باشد و بین مردم به «سئو» رایج شد است. حال بهتر است به جواب سوال سئو چیست بپردازیم.سئو وب سایت یک فرایند بسیار پیچیده و زمان بر  و یک علم وسیع می باشد که دائم جزئیات آن در حال تغییر است.

به میزان فعالیت هایی که در وب سایت ما صورت می گیرد که تا وب سایت ما مورد علاقه موتورهای جستجو قرار گیرد بهینه سازی وب سایت می گویند که به این صورت وب سایت شما مورد بازدید کاربران در کلمات کلیدی جستجو شده قرار می گیرد و به صوت رایگان وب سایت خود را مورد نمایش کاربران و مشتریان قرار می دهید.

با توجه به آنچه که در وی کی پدیا فارسی امده است علم سئو در اواسط دهه ۱۹۹۰ توسط وب مستر‌ها و مدیران سایتهای بزرگ شروع شد تا در نهایت صفحات آنها در نتایج جستجو به نمایش گذاشته می‌شد.امروزه با رشد اینترنت خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت به صورت گسترده شده است

سئو یا SEO  به دو صورت کلاه سفید و کلاه سیاه می باشد

    1- مخفی کردن کلمات کلیدی به رنگ پشت زمینه مطلب    2- از آنجا که بک لینکها در رتبه بندی سایتها تاثیر دارند، عده ای با خرید و فروش لینک سعی در تغییر رفتار گوگل و سایر موتورهای جستجو دارند.    3- ارسال کوئری های ساختگی به گوگل جهت قرار دادن کلمات کلیدی سایت خود در google related و  google suggestion یا سعی در تغییر این نتایج.    4- ابزارهایی وجود دارد که متن های بی معنی در وب سایت قرار می دهند تا موتورهای جستجو را فریب دهند و کاری کنند که موتور جستجو گمان کند این سایتها با محتوای با کیفیت به روز می شوند و آنها را در نتایج خود نمایش دهند.    5- افزایش کلمات کلیدی و بکار بردن کلمات کلیدی نامربوط    6- استفاذه از صفحات پاپ آپ  (POP-UP)  برای افزایش بازدید    توجه این نوع سئو هرگز به کاربران توصیه نمی شود و شرکت هایی که قول حضور شما در در مدت کمتر از یک ماه در رنک های بالای گوگل می دهند از این تکنیک کلاه سیاه یا کلاه برداری استفاده می کنند.

روش صحیح بهینه سازی وب سایت می باشد و  باعث افزایش علاقه گوگل به سایت شما می شود بستگی دارد این روش برای بهینه سازی وب برای موتور های جستجو توصیه می گردد.

سئو وب سایت درون صفحه ارتباط مستقیم با ناشر وب سایت دارد و ناشر وب سایت می تواند فاکتور های مورد نظر SEO On Page  اعمال کند این فاکتور ها شامل تمامی مواردی است که با وب مستر یا ناشر و یا برنامه نویس وب سایت می تواند اعمال کندمانند : تولید محتوای سئو شده قرار دادن ، تایتل مناسب برای هر صفحه ، قرار دادن توضیحات مناسب هر مطلب ،درج کلمات کلیدی مناسب

سئو بیرون صفحه شامل مواردی که ارتباط مستقیم با ناشر وب سایت نداردمانند لایک شدن یک مطلب خاص ، تعداد اشتراک گذاری یک مطلب خاص در شبکه های اجتماعی و…

استفاده از عنوان یا تایتل مناسب نسبت به محتوابرای اینکه صفحه مورد نظر شما در گوگل نسبت به کلمات کلیدی جستجو  شده توسط کاربران یافت شود از عنوان مناسبی نسبت به محتوا خوداستفاده کنی

از کلمات کلیدی مناسبی نسبت متن خود استفاده کنید سعی کنید .بیشتر کلماتی که نسبت به محتوا توسط کاربران شما بیشتر جستجو می شود استفاده کنید  این باعث شناسایی بهتر موضوع وب سایت شما و بالا رفتن سئو وب سایت شما در موتورهای جستجو از جمله گوکل می شود   

   

توضیحاتی در مورد مطلب خود در این تگ قرار دهید . این تگ به موتور جستجو می فهماند که گوگل عزیز ! مطلب من در مورد این موضوع کلیدی می باشد . متن توضیحات خود بین 200 تا 255 کاراکتر باشد .  حتما با حوصله  و دقت این توضیحات را بنویسید زیرا در بهینه سازی وب سایت شما و دیده شدن توسط گوگل به شما کمک خواهد کرد.    

تیم متخصص وب سایت mrsz.ir با آنالیز وب سایت شما اقدام به ایحاد یک برنامه بهینه سازی نرخ تبدیل سایت می نماید. که این برنامه از انجام تست های A/B و آزمون های چند متغییره در وب سایت شما ایجاد می شود آیا وب سایت شما بازدیدکنندگان را جذب نمی کند (فراری می دهد)؟ آیا میزان خرید محصولات از سایت شما کم است ؟ آیا می دانید که یک طراحی مناسب یا تغییر چند المان در وب سایت ، باعث رشد نرخ تبدیل تان می شود

    خرید    دانلود    انتخاب کردن    ثبت نام    معرفی یک دوست    برقراری یک تماس تلفنی    کلیک رو دکمه چت    و…

با تبدیل بهتر این رویداد ها ، بازدیدکنندگان شما را به یک خریدار و یک مشتری وفادار تبدیل می شود

علم و هنری است که باعث می شود بازدیدکننده وب سایت شما اعمال و رفتاری را انجام دهند که مطابق میل شما باشد.

شما نمی توانید حدس و گمان بزنید که صفحه وب سایتتان با ایجاد یک تغییر یا چند تغییر نرخ تبدیل بهتری را داشته باشد اما تیم متخصص ما با اجرای تست ها و ایجاد فرضیات مناسب به بهبود روند سایت شما کمک خواهند کرد

یک آمارگر و یک مهندس به تنهایی نمی تواند تصاویری بصری مناسبی ایجاد که مفهوم مناسبی داشته باشد که باعث درگیر شدن بهتر کاربران وب سایت شما شود اما تیم متخصص ما با ابجاد چندین آنالیر و تست ، بهترین تغییرات را برای بهتر شدن نرخ تبدیل شما انجام می دهند

این مهم نیست بودجه تبلیغاتی شما چه مقدار است شما هم اکنون می توانید تبلیغات خود را درصفحات گوگل بدون هیچ هزینه ای نمایش دهید و فقط زمانی هزینه ای بپردازید که مشتری و بیننده شما وارد وب سایت شما شود. در زمینه تبلیغات اینترنتی، مخصوصا تبلیغات در گوگل شرکت هایی موفق خواهند شد که به درستی اهداف تجاری خود را اجرا کنند و بتوانند با استفاده از سیستم تبلیغ در گوگل مخاطبین هدف خود را راهی وب سایت خود کنند هدف تیم بهینه سازی سایت (mrsz.ir)اجرای اصولی کمپین های تبلیغات در گوگل  و مدیریت هزینه های آن می باشد تا سیر صعودی تعداد مشتریان شرکت ها و در نتیجه افزایش فروش را برای آنها به همراه  داشته باشد.

مکان تعیین کشوری که تبلیغات در آنها نمایش داده شود .امکان تعیین زبانهایی که تبلیغات برای آنها نمایش داده شود .امکان تعیین ساعاتی که تبلیغات نمایش داده شوند.امکان تعیین صفحه ای که بینندگان آنها را رویت کنند .امکان نمایش آگهی از همان زمانی که آگهی ساخته شود .سهولت دستیابی به تعداد بیشتری از مخاطبان.قرار گرفتن وب سایت شما در رتبه اول جستجوهای گوگل در کوتاهترین زمان و با کمترین و ارزان ترین هزینه .آگهی شما در قسمت بالا یا سمت راست موتور جستجوی گوگل و کلیه سایتهای مرتبط با آگهی شما که با موتور جستجوی گوگل قرار داد دارند نمایش داده می شود.امکان نمایش تبلیغ شما در صفحات فارسی جستجوی گوگل و برای بینندگان داخل ایران .این آگهی ها برای کسانی به نمایش در می آیند که به دنبال خدمات و کالاهای شما هستند.هزینه تبلیغات تنها به ازای کلیک روی تبلیغات شما از هزینه شما کسر می گردد.پسقف هزینه روزانه در این سرویس قابل کنترل می باشد . امکان تعیین هزینه برای هر کلیک .

بازاریابی اینترنتی به فرایند جذب و حفظ مشتری از طریق اینترنت گفته می شود. در انجام این نوع از بازاریابی باید اهداف را مشخص کرد و سپس وب سایتی مناسب از جهات مختلف مانند نحوه طراحی و برنامه نویسی مطابق با این اهداف تهیه کرد. تعیین اهداف در انجام بازاریابی اینترنتی بسیار مهم هستند. از جمله این اهداف می توان ترغیب بازدید کنندگان از وب سایت به تماس تلفنی و سفارش محصول ، دانلود کاتالوگ شرکت ، دانلود نسخه رایگان یک نرم افزار ، عضویت در وب سایت و … اشاره کرد.چگونه برای طراحی سایت بازاریابی کنیم

وقتیکه صحبت از بازاریابی اینترنتی به میان می آید با طیف بسیار وسعی از ابزار و امکانات آنلاین مواجه می شویم که هر کدام کاربرد و کارایی مخصوص به خود را دارد و برای اینکه بتوانیم از بازار گسترده اینترنت به بهترین شکل ممکن بهره برداری کنیم باید هر یک را بهترین شکل ممکن و در زمان مناسب بکار ببریم.برای اینکه بدانیم در چه زمانی می توان از هر کدام از این روشها استفاده کرد ابتدا باید انواع روش های مختلف بازاریابی آنلاین را بشناسیم و سپس برای استفاده از آنها تصمیم بگیریم. در ادامه به اختصار به برخی از روشهای پرکاربرد بازاریابی آنلاین اشاره شده است.

این روش به دو صورت رایگان و پولی انجام می شود. در روش رایگان با بهینه سازی صحیح و اصولی وب سایت و استفاده از تکنیکهای سئو باعث می شود که وب سایت در نتایج جستجو نسبت به سایر وب سایتها جایگاه بالاتری بدست بیاورد و بازدیدکنندگان و خریداران بصورت هدفمند وارد وب سایت بهینه شده شوند و فروش وب سایت را افزایش دهند.موتورهای جستجوی معروف مانند گوگل علاوه بر روش فوق این امکان را به کاربران می دهند که با پرداخت هزینه برای یک عبارت خاص در کنار نتایج جستجو ظاهر شوند.

این روش نیز به دو صورت رایگان و پولی انجام می شود. در روش رایگان با انجام فعالیتهایی در شبکه های اجتماعی باعث می شود کاربرانی که در این شبکه های حضور دارند با شرکت و محصولاتی که ارائه می دهید آشنا شوند.روش دوم نیز در ازای پرداخت هزینه، تبلیغ شما در صفحات مختلف این شبکه های اجتماعی ظاهر می شود.بازاریابی در شبکه های اجتماعی نسبت به بازاریابی با موتورهای جستجو از شانس کمتری برای جذب ترافیک و خریدار برخوردار می باشد اما می توان از آنها به بهترین شکل ممکن برای معرفی برند و محصولات خود استفاده کرد.

این مثل معروف را شاید شنیده باشید “محتوا پادشاه است”. موتورهای جستجو بدنبال محتوای با کیفیت و اصیل هستند و به واسطه محتوایی که در وب سایت خود منتشر می کنید بازدیدکنندگان فراوانی از طریق موتورهای جستجو وارد وب سایت شما می شوند. درصورتیکه این بازدیدکنندگان محتوای شما را بپسندند آن را در وب سایت و پروفایلهای شبکه های اجتماعی خود منتشر می کنند و باعث می شوند که افراد زیادی با شما و خدماتتان آشنا شوند.

با افزایش سرعت اینترنت و وجود شبکه های اجتماعی ویدیو محور، اکثر کاربران در اینترنت به دنبال ویدیو های آموزشی و کاربردی مورد نیاز خود می گردند. در صورتیکه از محصولات و خدماتی که در شرکت خود ارائه می دهید ویدیوهای جذابی تهیه کنید و آنها را در اینترنت منتشر کنید، بازدیدکنندگان بسیار زیادی با شما و خدماتی که ارائه می دهید آشنا خواهند شد.

این روش به بیان ساده شامل ارسال ایمیلهای گروهی به تعداد زیادی از کاربران و تشویق آنها به بازدید از وب سایت و خرید محصولات وب سایت می باشد.استفاده نادرست از این روش و ارسال ایمیل به کاربرانی که مایل به دریافت این ایمیلها نیستند، نارضایتی این کاربران را به دنبال دارد و در استفاده از این روش باید دقت کرد.

همانطور که هر روز در نقاط شلوغ و پر تردد شهرها بنرهای تبلیغاتی را مشاهده می کنید، در وب سایتهایی که بازدیدکنندگان فراوانی دارند نیز چنین تبلیغاتی به وفور یافت می شود. این نوع تبلیغات شامل پرداخت هزینه ماهانه برای درج بنر در بخش های مختلف وب سایتهای پربازدید می باشد.

علاوه بر درج بنرهای تبلیغاتی، برخی از وب سایتها این امکان را می دهند که لینک صفحه مورد نظر شما را قسمتی از وب سایت خود درج کنند. اما با توجه به اینکه این روش بازدیدکننده چندانی برای شما به ارمغان نخواهد آورد و توصیه گوگل مبنی بر خریداری نکردن لینک، پیشنهاد می شود از این روش استفاده نکنید.

بازاریابی اینترنتی یا همان بازاریابی دیجیتال  به تکنیک هایی از بازاریابی گفته می شود که به کسب و کار شما امکان ترویج و تبلیغ محصولات و سرویس های تان در فضای اینترنت را می دهند.

با افزایش روز افزون کاربران اینترنتی علاقه به این نوع جذب مشتری روز به روز درحال افزایش است و شرکت ها و کسب و کارهای بیشتری در این حوزه سرمایه گذاری می کنند. برای افزایش شهرت و اعتبارتان راه ساده ای وجود دارد و این راه چیزی جز در دسترس بودن در فضای اینترنت نیست، به یاد داشته باشید که تعداد زیادی از مشتریان بالقوه شما در انتظارتان هستند. امروزه بیش از دو میلیارد کاربر اینترنت در حال استفاده از این فضا هستند که تعداد زیادی از آن ها زمان زیادی را برای گشت و گذار در آن صرف می کنند.

وب سایت  ما در زمینه ارائه مشاوره بازاریابی اینترنتی (مشاوره بازاریابی دیجتال ) به وبمستران می کوشد تا بازدیدکنندگان شما را به مشتری تبدیل کند. 

برای دریافت اطلاعات بیشتر روی    کلیک کنید

گروه طراحی وب پارسیان در زمینه طراحی وب سایت ، سئو وب سایت (بهینه سازی سایت) و بازاریابی اینترنتی فعال است

این وب سایت بصورت اختصاصی در زمینه بهینه سازی وب سایت (سئو وب سایت ) و بازاریابی اینترنتی فعال است

مجموعه وب سایت های گروه طراحی وب پارسیان :

طراحی وب سایت : ParsianTabligh.ir

طراحی وب گرافیکی: ParsianWebDesign.ir

بازاریابی اینترنتی : ParsianMarketing.com

دیجیتال مارکتینگ : PsSeo.ir

برای طراحی وب با شماره زیر تماس بگیرید

021-88359674

کارگاه ها به 2 شکل آنلاین و یا حضوری برگزار می شود

کارگاه  وب طراحی سایت بدون نیاز به دانش برنامه نویسی

کارگاه سئو و بهینه سازی سایت

کارگاه بازاریابی اینترنتی

کارگاه تبدیل بازدیدکننده به مشتری

کارگاه آموزش بهینه سازی وب سایت و کارگاه آموزش طراحی وب سایت توسط سایت آموزش سئو وب سایت و بازاریابی اینترنتی  در زمان های مختلف در سایت به شکل کارگاه های حضوری یا وبینار آنلاین برگزار خواهد شد .

 

وب سایت تخصصی بهینه سازی وب سایت و بازاریابی اینترنتی بصورت خصوصی و نیمه خصوصی در زمینه های زیر کلاس برگزار می کند

آموزش خصوصی سئو وب سایت

آموزش خصوصی بازاریابی اینترنتی

آموزش خصوصی بوت استرپ

آموزش خصوصی طراحی قالب

آموزش خصوصی ارتقا بازدیدکننده به مشتری

آموزش خصوصی جوملا

سیستم مدیریت محتوای جوملا یکی از قدرتمندترین سیستم های مدیریت محتواست که در حال حاضر 3 درصد از کل سایتهایی که در دنیا راه اندازی میشوند بر پایه جوملا پیاده سازی میگردند.با وجود سیستم مدیریت محتوای قدرتمند جوملا به نظر میرسد طراحی یک سایت داینامیک از پایه دارای سختی ها و مشکلات خاص خود باشد که علاوه بر زمانبر بودن هزینه های زیادی را شامل میشود.

در حال حاضر حدود 9 هزار افزونه قابل نصب بر روی جوملا منتشر شده که به جرات میتوان گفت که تمام نیازهای یک طراح وب سایت را پوشش خواهد داد.

با فراگیری این دوره میتوانید وارد بازار کسب و کار شده و به عنوان یک طراح قدرتمند سایت حرفی برای گفتن داشته باشید.

بهینه سازی سایت و یا سئو وب سایت یکی از مهمترین مسائل جذب ترافیک از گوگل است . وب سایت تخصصی بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی در نظر دارد با قراردادن جدیدترین آموزش های بهینه سازی وب سایت ، طراحی وب سایت ، بازاریابی و بازاریابی اینترنتی بصورت رایگان سطح علمی بازدیدکنندگان را بالا ببرد

.بهترین توصیه سئو وب سایت در جهان اگر هرگز اجرا نشود، بی فایده است 

انجام بیش از 100 ها پروژه ( سئو و بهینه سازی سایت ، طراحی وب سایت ، بازاریابی اینترنتی ) بصورت تضمینی در رزومه این مجموعه می باشد. یکی دیگر از فعالیت های وب سایت تخصصی بهینه سازی وب سایت برگزاری کارگاه های دوره ای طراحی وب سایت ، بازاریابی اینترنتی و طراحی وب سایت به شکل های عمومی ، خصوصی و نیمه خصوصی است .


in
آموزش بازاریابی اینترنتی


in
آموزش بازاریابی اینترنتی


in
آموزش بازاریابی اینترنتی


in
آموزش بازاریابی اینترنتی


in
آموزش بازاریابی اینترنتی


in
آموزش بازاریابی اینترنتی


in
آموزش بازاریابی


in
آموزش بازاریابی

in
آموزش بهینه سازی وب سایت سئو

in
آموزش بهینه سازی وب سایت سئو

محصولاتی در مورد رشد و ارتقا سئووب سایت در قسمت محصولات موجود است

مجموعه محصولاتی در زمینه بازاریابی اینترنتی و بازاریابی دیجیتال در قسمت محصولات موجود است

کتاب رازهای پنهان گوگل

قیمت 17000 هزار تومان

مشاهده جزییات    خرید

کتاب جدول تناوبی سئو

قیمت 9000 هزار تومان

مشاهده جزییات    خرید

آموزش ویدیویی گوگل سرچ کنسول

قیمت 11000 هزار تومان

مشاهده جزییات    خرید

آموزش ویدیویی گوگل آنالیتیک

قیمت 9500 هزار تومان

مشاهده جزییات    خرید

بهینه سازی وب سایت و سئو وب سایت روی کلمه تقویت آنتن موبایل

بهینه سازی وب سایت و سئو وب سایت روی کلمه سبد میوه

بهینه سازی وب سایت و سئو وب سایت روی کلمه جعبه پیتزا

بهینه سازی وب سایت و سئو وب سایت روی کلمه درب و پنجره

Please complete all required fields!

وب سایت و کسب کارتان را در جایی نمایش دهید که مشتریانتان به راحتی شمارا بیابند.

آنالیز وب سایت از نظر بهینه سازی سایت – بازاریابی اینترنتی – بهینه سازی نرخ تبدیل – تجربه کاربری – رابط کاربری

 

اگر می خواهید در بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی از رقبا جلوتر باشید ایمیل خود را در زیر وارد نمایید

 

سایت بهینه سازی سایت  و بازاریابی اینترنتی پس از موفقیت سایت طراحی وب پارسیان در زمینه طراحی وب سایت و سئو وب سایت توسط شخص مهندس محمدرضا سمیعی زفرقندی ایجاد شد تا در زمینه های آموزش بهینه سازی وب سایت ، آموزش بازاریابی اینترنتی و آموزش طراحی وب سایت مطالب و مقالاتی در شکل های متن ، فایل pdf ، فایل صوتی و تصویری و ارائه کتاب های بهینه سازی وب سایت به شکل E-BOOK و یا نسخه چاپی ارائه می شود.مشاوره در زمینه طراحی وب سایت ، بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی انجام می شود .

© کليه حقوق اين وب سايت براي سایت بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی محفوظ استبا بهینه سازی سایت خود کسب و کارتان را رونق دهیدCopyright © 2011. All Rights Reserved

راه اندازی شرکت طراحی سایت علاوه بر نیازمند بودن به داشتن تیم متخصص، باید نکاتی را مانند تسلط بر فروش، دانش مهارت مدیریتی و غیره را نیز داشته باشد.

راه اندازی شرکت طراحی سایت در نگاه اول شاید خیلی ساده به نظر بیاید.
ممکن است که فکر کنید که شما نیاز به یک طراح، برنامه نویس و بازاریاب دارید و بعد
شروع کنید به کدنویسی و طراحی سایت و تمام. در واقع اگر به همین راحتی بود، امروزه
ما الان تعدادی زیادی شرکت طراحی سایت در کشور داشتیم، هر چند الان که تعداد این
شرکت ها هم زیاد می باشند ولی بیشتر آن ها بعد از یک سال، شرکت خود را بسته و به
سراغ کار دیگری می روند.

متاسفانه بسیاری از افرادی که به صورت فریلنسر فعالیت می کردند، بعد
از مدتی به فکر راه اندازی یک شرکت طراحی سایت می افتند و با چند تا از دوستان خود
که هیچکدام تجربه ای کافی در این زمینه را ندارند، شرکت را راه اندازی می کنند.

طراحی سایت، فقط ساخت صفحات و تحویل آن به مشتری نمی باشد. به غیر از
بازاریابی، مشکلاتی مانند امنیت، درست کار کردن تمامی فعالیت مانند خرید آنلاین،
سرعت بارگذاری سایت و غیره از تمامی مسائلی هستند که هر مدیر شرکت طراحی سایت باید
به آن ها توجه ویژه ای داشته است و از این رو بعضی از فریلنسرها و افراد ترجیح می
دهند که تا آخر عمر به همان صورت دورکاری یا کارمندی کار خود را ادامه دهند تا
اینکه بخواهند برای خود یک شرکت طراحی سایت راه اندازی کرده و خود را در بین
مشکلات قراربدهند.چگونه برای طراحی سایت بازاریابی کنیم

البته ما قصد نداریم که بیان کنیم اصلا به فکر راه اندازی شرکت طراحی
سایت نباشید. به هر حال این هم یک نوع کسب و کار است و سختی های خاص خودش را دارد.
در واقع دراین مقاله آموزش طراحی وب سایت ، برای فریلنسرها قصد داریم نکاتی را بیان کنیم قبل از راه اندازی
شرکت آن ها را در نظر بگیرند.

یک فرد، کالایی را خریداری می کند که علاوه بر داشتن کیفیت خوب،قیمت
مناسب تری نسبت به بقیه داشته باشد. در حقیقت امروزه مردم سعی می کنند که از مکانی
خرید روزانه خود را انجام دهند که اجناس آن نسبت به بقیه با تخفیف بیشتری ارائه می
شود. طراحی سایت هم مانند یک کالا است. مشتریان سعی می کنند، شرکت طراحی سایت را
انتخاب کنند که علاوه بر داشتن نمونه کارهای مناسب و قوی، قیمت خدمات آن نسبت به
بقیه مناسب است. پس اولین مساله ای که باید روی آن تمرکز داشته باشید، کیفیت و
قیمت است. البته به صورتی که نباشد که کیفیت کارهای خود را فدای قیمت پایینتر
نمایید.

اینکه چگونه کالا یا خدماتی
را بفروشیم، خود نیاز به آموزش های طولانی مدت دارد. چگونه فروختن خود یک مهارتی
است که هر کسی ندارد و اگر فکر می کنید که نمی توانید خدمات خود را به کاربران به
فروش برسانید یا مهارت آن را ندارید، از راه اندازی شرکت منصرف شوید یا اینکه یک
نفر را به عنوان مدیر داخلی یا فروش، مسئول این وظیفه کنید.

فروش خدمات زمانی اتفاق می افتد که کاربران حس کنند، خدمات شما نیاز
آن ها را برطرف می کند. اول از همه نیاز مشتریان برای داشتن سایت را باید خودتان
درک کنید تا بتوانید خدمات را بهتر به آن ها به فروش برسانید.

البته اگر مشتری فکر کند که شما قصد فروش محصول و خدماتی را به آن ها
دارید، هیچگاه از خدمات شما استفاده نخواهد کرد و این ممکن است که تصویر مثبتی از
شرکت طراحی سایت شما در ذهن آن ها ایجاد ننماید. آن ها باید حس کنند که شما قصد
رفع نیاز آن ها را دارید.

فن بلد دانش تخصصی است که هر کسی به خوبی نمی تواند آن را اجرا کند. حد
اعتدال را رعایت کنید، نه خیلی سرد و خشک رفتار کنید و نه خیلی صمیمانه. اصولا
برای اینکار، شرکت طراحی سایت، یک مدیر بازرگانی و فروش برای کسب وکار خود استخدام
می کند.

مشتریان شما نمی خواهند در خصوص کدنویسی و چگونه نوشته شدن آن چیزی
بدانند. آن ها بیشتر به دنبال جذب مشتری برای کسب وکار خود هستند و اینکه بتوانند
با استفاده از سایت، فروش خود را بیشتر کنند. اگر خدمات شما نتواند این مساله را
برای مشتریان تضمین کند، شرکت طراحی سایت شما عملا هیچ کارایی نخواهد داشت.

رقیب شما باید خدماتتان باشد که نسبت به بقیه متمایز است یعنی شما
باید به دنبال خدمات و محصولاتی باشید که دیگر شرکت ها در انجام آن ضعف دارند یا
اینکه کمتربه آن توجه می کنند ولی یکی از اصلی ترین موارد در طراحی است.

ارائه پیشنهاد در جلسه اول امروزه بدترین کاری است که یک شرکت طراحی
سایت می تواند آن را انجام دهد. البته همیشه برای خود پیشنهادات مکتوبی را از قبل
تهیه کنید اما هیچ گاه آن را در جلسه اول ارائه دهید، اجازه بدهید که اول مشتری
خواسته و نیاز خود را مطرح کند و سپس بسته به آن ها یک پیشنهاد را به صورت مکتوب و
براساس موارد تایید شده در جلسه قبلی ارائه بدهید. البته این پیشنهاد می تواند در
قالب توصیه هایی برای بهبود سایت یا قرارداد باشد.

مهمترین مساله قبل از شروع طراحی سایت، دریافت محتواهای مورد نیاز
برای قرار دادن در سایت می باشد. بعد از اینکه محتوا را از مشتری دریافت کردید،
بهتر است که مبلغی را به عنوان بیعانه از او بگیرید و سپس مابقی هزینه را در اتمام
هر فاز پروژه دریافت کنید. هیچگاه قبول نکنید که مشتری هزینه پروژه خود را بعد از
اتمام آن به شرکت طراحی سایت بپردازد.

تجربه ثابت کرده است که بیشتر مشتریان، هیچگاه وجه خود را به صورت
کامل بعد از اتمام پروژه پرداخت نکرده اند.

همیشه بهترین مشتریان شما می توانند بهترین کانال بازاریابی شرکت
طراحی سایت شما باشند. برای همین یک برنامه جداگانه برای نگهداری و جذب آن ها در
نظر بگیرید.

با دیگر شرکت طراحی سایت سعی کنید که یک کانال ارتباطی دوستانه ایجاد
کنید. به این صورت می توانید علاوه بر تولید یک پروژه مشترک، میزان مشتری و
برندسازی خود را افزایش دهید. همکاری داشتن همیشه به نفع شما است، چونکه باعث به
اشتراک گذاشتن تجربیات به یکدیگر می شود.

تجربه ای نو با سایت کار

تهرانسربلوار لاله پلاک 232 طبقه 4

Mail: info[at]sitekar[dot]com
Fax: 44525085 – 021

امین لطفی

دی ۲۱, ۱۳۹۷
بازاریابی اینترنتی, مقالات

43 دیدگاه
614 بازدید

چگونه بازاریابی را شروع کنیم ؟ این سوالی است که بسیاری از صاحبان کسب و کار در اوایل یا حتی در خلل امورات فروش از خود میپرسند .

بسیاری از صاحبان کسب و کار اینترنتی با توجه به اینکه علاقه‌مند به راه اندازی فروش اینترنتی هستند ولی میپرسند که از کجا و چگونه بازاریابی را شروع کنیم .

در این مطلب و مقاله مفید با هم یاد خواهیم گرفت که یک کسب و کار مخصوصاً کسب و کار اینترنتی چگونه می‌تواند بازاریابی را شروع کرده و در راه بازاریابی اینترنتی موفق باشد . البته آموخته های شما برای در این مقاله برای کسب و کار غیر اینترنتی نیز بسیار مفید خواهد بود .

چگونه برای طراحی سایت بازاریابی کنیم

همه شما میدانید که بازاریابی یعنی دروازه ورود به موفقیت و این یعنی میلیون ها و شاید میلیارد ها پول حتی برای یک کسب وکار کوچک .

امروز به راحتی حتی کسب و کارهای کوچک و مغازه های چند متری هم میتوانند درآمدهای بسیار بزرگی داشته باشند اما مهمترین مسئله این جاست که چگونه بازاریابی را شروع کنیم ؟

در این مقاله من به چند راه ساده ولی بسیار کارآمد که شاید شما در کسب و کار خود آن را نادیده گرفته اید اشاره خواهم کرد که اولین قدم آن تحقیقات بازار است .

تحقیقات بازار به این معنا و مفهوم است که شما باید قبل از هرکاری بازار هدف خود را شناسایی کنید .

شما باید بدانید چه کسی میتواتند مشتری شما بشود و این فرد دارای چه خصوصیاتی است و از لحاظ جامعه شناختی در کدام قشر جامعه قرار میگیرد .

پس اگر میپرسید چگونه بازاریابی را شروع کنیم ؟ این اولین قدم شماست این افراد را پیدا کنید و درباره  آن ها تحقیق کنید .

دلیل این که این تحقیق را انجام میدهیم این است که متوجه شویم سبک خرید مشتریان ما چگونه است اما تحقیقات بازار فقط به این موضوع محدود نمیشود .

در کل میتوان گفت تحقیقات بازار یعنی بدست آوردن آمار و اطلاعاتی برای شروع کسب و کار که ، متوجه شدن سبک خرید مشتریان و بازار هدف هم یکی از آن آمار و اطلاعات است اما اگر چنانچه نخواستید که بطور کلی آمار و اطلاعات را در بیاورید حداقل بازار هدف خود را بشناسید .

شناسایی بازار هدف یکی از مهمترین کار هایی است که باید برای شروع انجام دهید همانطور که گفته شد با راه و روش های بیان شده میتوانید آن ها را بیابید اما چند مورد مهم دیگر نیز در شناسایی بازار هدف وجود دارد .

برای مثال اگر بخواهید سبک خرید مشتریان بالقوه خود را پیدا کنید باید متوجه شوید که چه چیزی آن ها را به هیجان می آورد یا چه چیزی باعث میشود آن ها از احساسات خود استفاده کنند و رنجش ها و لذت ها برای آن ها چیست در مجموع این موضوعات به شما کمک میکنند که درخواست مشتریان خود را متوجه شوید و به آن ها جواب دهید .

از مهمترین دلایل پیدا کردن و شناسایی بازار هدف این است که ما بتوانیم پرسونای مخاطب خود را به دست آوریم.

فرض کنید بازار هدف شما از هزار نفر تشکیل شده است و شاید بازار هدف شما افرادی از ۱۶ تا ۲۰ سال است که برای آنها مشخصه های یکسانی را میتوان در نظر گرفت برای مثال در این سن افراد از احساسات عاطفی خود بیشتر بهره می برد پس با توجه به این موضوع بازار هدف هزار نفری شما یک مشخصه به نام احساسی بودن دارد .

 وقتی که شما می‌خواهید پرسونای مخاطب خود را مشخص کنید باید سعی کنید که یک شخصیت ساختگی برای  خودتان بسازید مثلاً این شخصیت ساختگی فردی احساسی است و خیلی زیاد هیجان زده می شود  با توجه به بازار هدف خود می‌توانید یک  شخصیت فرضی را که می‌تواند مشتری شما باشد را بسازید و نسبت به این فرد به بازاریابی و ساختن روند ها و کانال های فروش اقدام بکنید .

شاید شما به این فکر کنید که کسب و کارتان یک کسب و کار همه گیر است ولی در اینجا باید به شما بگویم که یکی از اشتباهات رایج میان صاحبان کسب و کار و مخصوصاً صاحبان کسب و کارهای اینترنتی است من به جرأت می‌توانم به شما بگویم که هیچ کسب و کاری آنقدر جامعیت ندارد که کل افراد یک کشور یا جهان از آن استفاده کنند تمامی کسب و کار ها بازار هدف خود را دارند .

قدم دوم بعد از شناسایی بازار هدف برای افرادی که میپرسند چگونه بازاریابی را شروع کنیم پیدا کردن جواب این سوال است :

آیا بازار به محصول من نیاز دارد ؟

بسیار حیف است که محصول و خدماتی را تدارک ببینیم و تهیه کنیم ولی بازار هدفی پیدا نشود که  آن را بخواهد .

در واقع در این حالت تمامی کارهایی که کرده اید بیهوده میشود پس در قدم دوم باید بسنجید که بازار محصول شما را میخواهد یا نه ؟

در این مرحله برای شما که میخواهید بازاریابی کنید راهی پیشنهاد میکنم که به راحتی بتوانید بسنجید که آیا محصولتان خریدار دارد یا نه .

برای این کار از همان افرادی که تلاش کردید و متوجه شدید بازار هدف شما هستند بپرسید .

پرسیدن از بازاری که بطور بالقوه میتواند مصرف کننده ما باشد یک راه بسیار رایج در دنیاست که در ایران و کسب و کارهای داخل کشور بطور جالبی نادیده گرفته میشود .

پرسشگری باید یکی از خصیصه های صاحب کسب و کار باشد اگر نمی توانید سوال های خوبی بپرسید و مشتریان خود را به چالش بکشید که احساسات خود را بیان کنند بدانید که زیاد در کسب و کار خود موفق نخواهید شد .

چرا که افراد وقتی از آنها پرسیده می شودشروع به جواب دادن می کنند پس انتظار نداشته باشید که مشتریان شما به سادگی انتقاد و پیشنهاد خود را در رابطه با محصول شما ارائه دهند در این میان یک موضوع مهم وجود دارد  که مشتری آن چیزی که به زبان می آورند با چیزی که در رفتار نشان می دهند و چیزی که به آن فکر می کنند متفاوت است پس شما باید با به چالش کشیدن مشتریان خود متوجه شوید که چه چیزی از محصول شما احساسات مخاطب را برمی انگیزد .

پس بپرسید تا متوجه شوید آیا اصلا محصول شما را بازار هدف دوستدارد یا نه ؟

من خیلی از کارآفرینانی که میپرسیدند چگونه بازاریابی را شروع کنیم را دیدم ام که چون محصول و خدمات شان مشکلات خودشان را حل میکرد بر این باور بودند که همه این مشکل را دارد و میخواهد با این محصول حل کنند ولی اینطور نیست همین محصولات به هنگام ورود به بازار با شکست آب و تاب داری رو به رو میشود .

پس شاید خیلی مهم باشد که این کار ساده را انجام دهید و از بازار هدف خود بپرسید از آن ها کمک بگیرید تا محصول و خدمات خود را بهبود دهید .

در قدم سوم برای شما که میپرسید چگونه بازاریابی را شروع کنیم میرسیم به بررسی چند مورد که بعد از بدست آوردن داده های بالا به راحتی میتوانید این موارد را بررسی کنید :

پرسیدن این پنج سوال مهم از کسب و کارتان بسیار الزامی است و جواب های آن ها را باید لیست کنید چرا که شما جوینده پاسخ این سوال هستید که چگونه بازاریابی را شروع کنیم ؟ و این سه قدم و جواب این سوالات اولین استراتژی بازاریابی شماست .

در سوال اول میپرسیم که قیمت محصول و خدمات ما در چه میزان است و آیا برای مشتریان مناسب است ؟

داشتن قیمتی مناسب و حتی مناسب تر از رقبا میتواند یک راهکار برای پیشروی باشد اما این به این معنا نیست که قیمت خود را به شدت پایین بیاورید این به این معناست که بتوانید قیمتی بهتر از قیمت رقبای خود به مشتریان پیشنهاد دهید .

در سوال دوم به دنبال مزیت رقباتی میگردید چیزی که رقبای شما ندارند و محصول و خدمات و حتی کسب و کار شما دارد و این موضوع به راحتی قابل کپی شدن نیست اما یک نکته بسیار مهم :

سرمایه مزیت رقابتی نیست .

همکارهای خوب مزیت رقابتی نیستند .

چگونه برای طراحی سایت بازاریابی کنیم

جای خوب مغازه و فروشگاه و یا قالب زیبای سایت مزیت رقابتی نیست .

مدیریت خوب مزیت رقابتی نیست .

تلاش شبانه روزی و بیهوده مزیت رقابتی نیست .

بسیار از صاحبان کسب و کار را دیده ام که این موارد را مزیت رقابتی میدانند ولی هیچکدام از این ها مزیت رقابتی محسوب نمیشود .

مزیت رقابتی یعنی چیزی که شما دارید و به راحتی قابل کپی کردن نیست مانند یک نوآوری خاص ، یک فرمول سری ، یک سس سحرآمیز ، یک الگوریتم ابداعی و یا یک مدل درآمد بخصوص و از این دست موارد .

 

از مهمترین اقداماتی که می توانید برای شروع بازاریابی انجام دهید این است که در کسب و کار خود به مشتری ها کمک کنید که انتقادات خود را بیان کنند چرا که درخواست های مشتری در انتقادات آنها نهفته است .

حتی می توانم بگویم که وقتی که همه مشتری ها از کسب و کار شما تعریف و تمجید می کنند شما باید نگران باشید.

چرا که به زودی این مشتری ها محصول و خدمت شما را ترک خواهند کرد .

یکی از شاخصه های رفتاری که ما انسان ها داریم این است که از چیزهایی که دوست داریم ایرادگیری می‌کنیم. چراکه میخواهیم آنها در بهترین حالت خود باشند.

پس اگر مشتری ها از شما ایراد گیری نمی کنند آماده شده اند که شما و محصولاتتان را ترک کنند و این امر به دلایل مختلفی مثل باز نکردن فضا برای انتقاد برای مشتریان است .

از مشتری بخواهید تا درونیات خود را نسبت به محصول و خدمات شما بیان کند و به عنوان یک بانک اطلاعاتی این انتقادات را جمع آوری کنید که گنج شما در آن نهفته است .

به کمک این بانک اطلاعاتی می توانید محصول و خدمات خود را به شکلی بهبود دهید که احساسات مشتری ها را نیز برانگیزید اگر موفق به انجام این کار شدید بدانید که درآمدهای بسیار زیادی نصیب شما خواهد شد .

 

یکی دیگر از راهکارهای بسیار مهم برای شروع بازاریابی این است که شما توانایی زمانبندی در کسب و کار خود را داشته باشید .

شاید برای شما سوال باشد که زمان بندی در بازاریابی چیست ؟

برای مثال شما فرض کنید که آماده شدید برای یکی از محصولات یا خدمات خود تبلیغاتی را ارائه دهید و از طرفی بازار هدف شما افراد ۱۶ تا ۲۰ سال هستند حال شما چه زمانی باید تبلیغات خود را انجام دهید و در نظر بگیرید که در فصل پاییز یا زمستان قرار داریم .

اگر کمی توجه کنید می بینید که افراد ۱۶ تا ۲۰ سال عموما کسانی هستند که در فصل پاییز یا زمستان بیشتر روزهای یک هفته را در مدرسه هستند و از طرفی دیگر عموما بیشتر مدرسه ها در کشور ایران در شیفت صبح فعالیت می کنند با این حال اگر شما در ساعات ۸ صبح تا ۲ بعد از ظهر تبلیغات انجام دهید با شکست مواجه خواهید شد .

البته این موضوع هم برای کسب و کارهای اینترنتی و هم غیر اینترنتی صدق می کند پس در نظر بگیرید که امورات بازاریابی خود را چگونه زمان بندی می کنید .

شما باید بازار هدف خود را از لحاظ جمعیت شناختی بشناسید باید نسبت به روند زندگی آنها زمان بندی مناسبی نیز داشته باشید .

کمی سخت به نظر میرسد ولی  بعد از چند بار انجام دادن متوجه می شوید که بسیار راحت است و فقط با پرسیدن از کسانی که فکر میکنید می‌توانند مشتری شما باشند اطلاعات خوبی به دست می آورید  پس دست به کار شوید و کسب و کار خود را با شکست مواجه نکنید .

 

دوستانی که  میپرسند چگونه بازاریابی کنیم یکی از پیشنهادات من برای آنها ایجاد پل ارتباطی است .

این پل ارتباطی می تواند شماره تلفن همراه ، ایمیل ، یک آدرس ، صفحه اینستاگرام و یا هر چیزی که بین شما و مشتری تان می تواند پل ارتباطی باشد ، است .

البته شما در اولین روزهای شروع کسب و کار خود نمیتوانید تعداد زیادی پل ارتباطی داشته باشید ولی در گذر زمان میتوانید این بانک اطلاعاتی را جمع آوری کنید .

هر پل ارتباطی که با مشتریان خود ایجاد می کنید برای شما یک راه باز میکند تا مشتری را از طریق آن به طرف کسب و کار خود بیاورید پس در نظر داشته باشید که از راه های ارتباطی اضافه و غیر ضروری استفاده نکنید.

در دنیای اینترنت و کسب و کارهای اینترنتی بسیار دیده می شود که این کسب و کارها از تمامی شبکه های اجتماعی و تمامی سرویسها که افراد در آنها فعالیت دارند استفاده می کنند ولی این نوع از پراکندگی در استفاده از شبکه‌های اجتماعی می‌توانند برای کسب و کار شما زیانبار باشد .

حتی دیده شده است که صاحبان کسب و کاردر یک شبکه اجتماعی به دنبال مشتری هستند درحالیکه مشتری آنها اصلا به آن شبکه اجتماعی دسترسی ندارند و این موضوع تنها با شناسایی کامل بازار هدف اتفاق می افتد و بعد از آن شما می توانید به راحتی تشخیص دهید که بازار هدف شما از کدام شبکه اجتماعی استفاده میکند و شما نیز در آن شبکه فعالیت داشته باشید .

 

به عنوان کلام آخر به شما دوستان عزیز می توانم بگویم که اگر هم اکنون این مقاله را مطالعه کردید شما توانایی این را داشتید که مهمترین سوال را در بازاریابی بپرسید و به دنبال جواب آن باشید .

اگر شما هم دنبال پاسخ به سوال چگونه بازاریابی کنیم هستید  جزء افراد موفق به شمار می آید .

پس بدانید که هر سوالی که می پرسید میتواند میلیونها تومان ارزش داشته باشد پس به دنبال جواب سوال های خود باشید و گاهی هم شما تولید کننده جواب به آن سوال باشید چراکه همه علم ما انسان ها از پاسخ دادن به سوال هایی که در مغز ما  به وجود آمده ، ایجاد شده است .

پس اگر شما هم میخواهید که نقشی در افزایش علم بازاریابی افراد داشته باشید کامنت بنویسید تا با انجام سوال و جواب  در بخش کامنت مواردی که در این مقاله بحث نشد را  بیان کنیم .

 

برچسبچگونه بازاریابی را شروع کنیم چگونه بازاریابی کنیم نحوه انجام بازاریابی اینترنتی

2 روز پیش

1 هفته پیش

2 هفته پیش

آموزش طراحی سایت امروزه یکی از موضوعاتی است که بسیاری از افراد به دنبال آن …

با سلام ممنون از سایت خوب شما تشکر

با تشکر از توجه شما

خیلی ممنون از سایت خوبتون…بوکمار کردم سایتتون رو

خیلی سپاسگزاریم از توجهی که به رسانه امین دارید

خیلی ممنون از توجهی که دارین

سلام به شما آقای لطفی عزیز ما در کلاسهای در س شما هم بودیم بسیار مطلب مفید و جالبی بود واقعا راهکارهای خوبی بود مرسی از شما و واقعا خسته نباشید و خدا قوت

مرسی از شما خانوم جمشیدیان عزیز و مرسی که به سایت خودتون توجه ویژه دارید امیدوارم که بتونیم در رسانه امین مطالب و محتواهای خوبی به شما عزیزان ارائه دهیم

با سلام خدمت شما جناب امین لطفی محتوای بسیار مفیدی بود که برای من خیلی کاربرد داشت میخواستم بپرسم که آیا بنظر شما ایجاد پل ارتباطی بین مشتری و کسب و کار با دادن پادش یا جایزه ای کار صحیحی هست یا نه ؟
ممنون از شما و سایت خوبتون

با سلام به شما خانوم فرانک متعهد در کل بعضی اوقات دادن پاداش در ازای کاری که مشتری انجام میده کار درستیه ولی برخی اوقات این مسئله موجب میشه که انتظار مشتری فراتر نره میتونید انجام بدید ولی بازم تاکید میکنم در نظر بگیرید که انتظار مشتری فراتر از چیزی نره که شما ارائه میدهید

آقا من این مطلب رو خوندم یه کم نواقص داشت مثلا پرسونای مخاطب دقیقا چیه یا چجوری میشه میشه مخاطب رو درست کرد اینارم توضیح بدین

سلام به شما دوست عزیز بله حتما خیلی خوشحالم که نظراتتون رو میگید و به ما کمک میکنید که به بهترین شکل کنار شما باشیم . همراه رسانه امین باشید در آینده در این مورد هم مقاله ای خواهیم داشت بازهم مراتب تشکر رو از شما دارم

سلام
آقای لطفی شما گفتید که از انتقادات مشتری ها بانک اطلاعاتی بسازیم
اول این که این موضوع به کسب و کار های اینترنتی هم صدق میکنه ؟
دومم این که چجوری باید یه همچین کاری کرد؟

سلام خدمت شما خانوم نازنین
در پاسخ به سلام شما باید بگم که البته که به کسب و کار های اینترنتی صدق میکنه و میشه گفت کاربرد زیاد جمع آوری انتقادات در کسب و کار اینترنتی هستش که در ادامه اش مباحث کامنت مارکتینگ و … میاد که خیلی بدرد بخور هست.
برای انجام این کار همینطور که توجه میکنید من کاربرها رو دعوت کردم به مشارکت و از همه شما هم ممنون که مشارکت میکنید همین مشارکت باعث میشه که حدقلی اطلاعاتی جمع بشه
مثلا من توی کامنتا که کاربرها میدن متوجه شدم که باید پرسونای مخاطب رو یکبار دیگه تو مقاله جدا باز کنیم و آموزش بدیم
موفق باشید

خیلی برام جالب بود واقعا تا حالا به این توجه نکرده بودم که نقطه آغاز بازاریابی کجاست و از کجا اتفاق میفته .
توی ایران خیلی از کسب و کار ها به این موضوع دچار هستند و همه اطلاعاغت کمی از بازاریابی دارن و میان بعد از شروع کار همون رو پیاده میکنن شکست میخورن بعد میگن تو ایران نمیشه کار کرد که..
مرسی از شما آقای لطفی و مرسی از مطلب خوبتون از این مطالب بیشتر بزارید تو اینستاگرام هم دنبالتون میکنیم..

با سلام به شما آقا رضای عزیز دقیقا همین طور هست که شما فرمودید متاسفانه صاحبین کسب و کار توی ایران فقط به اطلاعات کمی که بدست آوردن اکتفا میکنن ولی موضوع دیگری هم که هست اینه که برخی از افراد هم از این جای خالی به عنوان یک فرصت استفاده میکنن و اطلاعات خودشون رو بالا میبرن و رقبای خودشون رو از میدان به در میکنن..

با تشکر تیم رسانه امین و ممنون از محتوای خوبتون واقعا مورد استفاده قرار گرفت

مرسی از شما خانوم سارا و مرسی از این که به رسانه امین توجه میکنید

استاد در رابطه با پرسونای مخاطب همونطور که گفتن مطلب تولید کنید البته موضوع اینه که توی گوگل سرچ کنی مطلب درباره پرسونای مخاطب هست ها و لی مقاله هایی که شما تولید میکنید معمولا خیلی جامع و کاربردی هستن

با سلام به شما آقا فرهاد عزیز و مرسی از توجهی که به مطلب کردید بله چشم در آینده یک مقاله و محتوای بسیار جامعی در این رابطه تولید خواهد شد

سلام
خیلی ممنون از محتوای خوبتون

ممنون از توجه شما دوست عزیز

سلام به شما آقای لطفی گرامی
ممنون از مطلب خوبتون واقعا استفاده کردیم ولی همونطور که دوستان گفتن پرسونای مخاطب رو هم یه توضیح مفصل وکامل بدین خوب میشه
اصلا ما نمیدونیم پرسونای مخاطب رو چجوری اجاد میکنن

سلام به شما خانوم ناهید گرامی بله حتما
در حال آماده سازی یک محتوای خیلی خوب در این راستا هستیم که انشالا در روزهای آینده ارائه خواهد شد که هم توش به توضیح پرسونای مخاطب و هم نحوه ساختن پرسونای مخاطب اشاره شده

با تشکر از شما جناب لطفی که محتوای ارزشمندی رو تولید کردین فقط من یه خواهشی دارم که بازم از این محتواها برای شروع راه اندازی برنامه بازاریابی و .. تولید کنید ممنونم از تون

سلام به شما دوست عزیز به حتما در روزهای پیش رو مطالب بسیار خوبی و کاربردی ای خواهیم داشت

با تشکر از شما و عرض خسته نباشید محتوای خوبی بود

مرسی از توجه شما دوست گرامی

با سلام مقاله تون رو پسندیدم و به گزینه های مورد علاقه خودم اضافه کردم

با تشکر از شما و توجهی که به رسانه امین میکنید

با سلام به مدیریت سایت رسانه امین و عرض خسته نباشید بنده عمرانی هستم صاحب یک کسب و کار کوچیک در زمینه لباس های خاص با ایده های نو میخاستم بدونم تحقیقات بازاریابی رو دقیقا چجوری میشه انجام البته توضیحی که توی مقاله دادین بسیار مفید بود ولی یکم بیشتر توضیح بدین ممنون میشم. مرسی از شما و همکاران عزیزتان

با سلام به شما جناب عمرانی عزیز اولا خیلی خوشحالم که به چشم میبینم تو کشور کسانی هستند که به ایده های خودشون اهمیت میدن و درحال پیش بردن اونها هستند دوم این که در این رابطه باید بگم شما لیستی باید تهیه کنید از افرادی که فکر میکنید میتونن مشتری شما باشند البته ترجیح دوست و آشنا رو قرار ندید توی این لیست.
این لیست میتونه دسته از افراد جامعه باشه مثلا :
افراد ۱۶ تا ۲۰ سال که به دبیرستان میروند و یا ترم های اول دانشگاه هستند
و یا خانم های خانه دار که بین ۳۰ الی ۳۵ سال سن دارند .
بعد که این دسته های جمعیت شناختی رو توی کسب و کار خودتون پیدا کردین میرین سراغ تحقیق روی اونها و سوال کردن از اونها .
تا جایی تحقیق میکنید که دقیقا متوجه بشید این افراد دقیقا چجور افرادی هستند و چه نوع خاصیت های رفتاری و هیجانی دارند و بعد به نسبت به این خاصیت ها با آن ها رفتار میکنید
که بسیار بدیهی که توی همین چند جمله نمیگنجه

مرسی از محتوای خوبتون

مرسی از توجه شما دوست عزیز

سلام مرسی از مطلبی که در اختیار عموم قرار داید لطفا در این رابطه مطالب بیشترسی منتشر کنید در رابطه با شروع و نحوه انجام و چیدن استراتژی بازاریابی مطالب کمی وجود دارد

با سلام به شما دوست گرامی حتما مطالب دیگری هم منتشر خواهد شد با رسانه امین همراه باشید

سلام به شما دوست عزیز سایت زیبا و جالبی دارید

سلام ممنون از توجه شما

سلام مهندس لطفی یه سوال که من دارم آیا تحقیقات بازاریابی برای کسب و کارهای اینترنتی هم صدق میکنه
ممنون از شما

سلام به شما دوست گرامی
در جواب به سوال شما باید بگم که بله تحقیقات بازاریابی در هر کسب و کاری ریشه و بنیه کاره
مثلا توی کسب و کارهای اینترنتی تحقیق کلمه کلیدی ، تحقیق برای یافتن پرسونای مخاطب کاربر و هدف گیری کاربران مختلف توی بخش تحقیقات بازاریابی انجام میشه و جالب تر این که در بخش هایی حالا بسته به نوع کسب و کار اینترنتی تحقیقات بازاریابی در دنیای بیرون و داخل کسب و کارهای فیزیکی هم انجام میشه…
مرسی از توجه شما به رسانه امین

با عرض خسته نباشید خدمت مدیریت سایت و اقعا مطلب خوبی بود
دقیقا یکی از مشکل کسب و کارها و حتی استارت آپ ها توی ایران اینه که نمیدونن از کجا باید بازاریابی رو شروع کن افرادی هم هستند که مثل مهدی علیپور مثلا میان که آموزش بدن ولی اوناهم میان برنامه راه اندازی کسب و کار رو میگن و همیشه این جای خالیه بازاریابی صحیح احساس میشه و هیچوقت هم پر نمیشه
با تشکر

با سلام به شما دوست عزیز و تشکر فراوان بخاطر توجهتون به محتوای رسانه امین
دقیقا همینطور با این حال که افرادی چون علیپور هم کارزشون خوبه ولی آموزش دادن بازاریابی و یا ارائه راهکار بازاریابی کار یک متخصص بازاریابی است

بازتاب ها: چگونه محتوا ارزشمند تولید کنیم ؟ برای هر کسب و کاری ازجمله استارت آپ ها – رسانه امین

بازتاب ها: چگونه بازاریابی مغازه کوچک خود را انجام دهیم + چند روش عملی – رسانه امین

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌سایت

چگونه برای طراحی سایت بازاریابی کنیم
چگونه برای طراحی سایت بازاریابی کنیم
9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *